Odpowiednio przygotowany projekt znacznie przyspiesza realizację. Dlatego poniżej przedstawiamy kilka porad, które ułatwią Państwu pracę.
Szyldy
Szyld reklamowy, czy informacyjny zazwyczaj składa się z logo firmy oraz treści informacyjnej. To najczęstsze przypadki. Składając zamówienie wystarczy jeśli w mailu określą Państwo treść szyldu. My przygotujemy propozycję. Wszelkie uwagi jak np. zarys układu, rodzaj czcionek itp – przyspieszą realizację. Można oczywiście przesłać własny projekt
Jeśli na szyldzie ma znaleźć się logo firmy – należy je dostarczyć w formie pliku grafiki wektorowej pdf, cdr. Możliwe jest również przesłanie logo w formie rastrowej – czyli zwykłego pliku jpg. Musi on być odpowiedniej jakości i wielkości (przynajmniej 1000×1000 pikseli). Wówczas logo zostanie przez nas przerysowane. Zbyt małe, rozpikselowane obrazki mogą uniemożliwić realizację projektu. Przy czym:
- Jeśli znak firmowy zawiera logotyp – prosimy o podanie nazwy użytej czcionki (lub o przesłanie użytej czcionki).
Tabliczki znamionowe, opisowe, panele frontowe.